Garantijos nekokybiškų prekių atveju

Nemokama 2 metų garantija visoms prekėms – tai minimali Jūsų teisė.

Nesvarbu, ar pirkote prekes internetu, parduotuvėje, ar užsakėte paštu, visada turite teisę į ne mažiau kaip dvejų metų nemokamą garantiją.

SVARBU!!! Gali būti, kad teisės į kompensaciją neturėsite, jei defektas nedidelis (pavyzdžiui, brėžis ant kompaktinio disko dėžutės).

Juridiniams asmenims garantija taikoma remiantis gamintojų nustatytais terminais.

Garantijos sąlygos:

Garantinis laikotarpis yra nurodomas pirkimo dokumente (čekyje, sąskaitoje-faktūroje, lizingo sutartyje).

Pirkimo dokumentą būtina išsaugoti visą garantinį laikotarpį(garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos).

Atsiradus pirkinio gedimui, dėl garantinio aptarnavimo siūlome kreiptis į prekės gamintojo įgaliotą serviso centrą. Informacija apie įgaliotus serviso centrus teikiama elektroniniu paštu servisas@dosnu.lt arba telefonu . +37060075590.

Teikiant prekę garantiniam servisui, būtina kartu pateikti ir prekės pirkimo dokumentą. Transportuojama prekė turi būti tinkamai supakuota. Transportavimo metu atsiradę mechaniniai pažeidimai – pirkėjo atsakomybė.

Gamintojo įgaliotam servisui, garantinio laikotarpio metu, nustačius prekės gedimą, atsiradusį dėl gamintojo kaltės, prekė remontuojama. Gedimui esant nepataisomam, servisas informuoja apie tai pirkėją ir pateikia jam tai patvirtinančią pažymą, kurią su pirkimo dokumentu pateikus pardavėjui, prekė yra keičiama arba grąžinami už ją sumokėti pinigai.

Tokiu atveju prašome siųsti skanuotus serviso pažymą bei pirkimo dokumentus elektroniniu paštu servisas@dosnu.lt. Atsakingas darbuotojas suderins su Jumis tolimesnius veiksmus.

Įgalioto serviso taisytoms/pakeistoms prekėms ir/ar jų dalims taikoma garantija nuo pirminės jų įsigijimo dienos.

Garantijos netaikomos jeigu:
  • Prekė naudojama nesilaikant naudojimosi instrukcijų ir/arba ne pagal tiesioginę paskirtį;
  • Prekė buvo modifikuojama gamintojo neįgaliotame serviso centre, yra mechaniškai pažeista, buvo ardyta, jei gedimas atsirado kritus ar sutrenkus;
  • Dėl prekei neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
  • Dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
  • Dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų arba gedimas atsirado naudojant priedus, kurie nėra originalūs arba rekomenduojami naudoti;
  • Pažeisti serijinio numerio lipdukai;
  • Gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio);
  • Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos-faktūros, čekio);
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
  • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose ir/arba gedimas atsirado dėl nelegalaus turinio, bei jei gedimas atsirado dėl virusinių programų veikimo;

Daugiau informacijos:

https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=712337a0164711e4afafe56485a7e49a

Galioja nuo 2020m. lapkričio 2d.

Paskutinį kartą atnaujinta 2020 m.lapkričio 2d.,9:00val.